Journal Information

Statistics

Follow this link to access the full text of the article

Revisión
Características e impactos del aprendizaje entre pares en estudios universitarios en ciencias de la salud: una revisión sistemática
Characteristics and impacts of peer assisted learning in university studies in health science: A systematic review
J. Hernández Coliñira, L. Molina Gallardoa, D. González Moralesb,c,
Corresponding author
dgonzalezmorales22@gmail.com

Autor para correspondencia.
, C. Ibáñez Sanhuezac, O. Jerez Yañezc
a CESFAM Violeta Parra, Chillán, Región de Ñuble, Chile
b Programa Ayudantes Docentes, Facultad de Medicina, Universidad de Chile, Independencia, Región Metropolitana, Chile
c Departamento de Educación en Ciencias de la Salud, Facultad de Medicina, Universidad de Chile, Independencia, Región Metropolitana, Chile
Read
55
Times
was read the article
19
Total PDF
36
Total HTML
Share statistics
Article information
ISSN: 00142565
Original language: Spanish
The statistics are updated each day
Year/Month Html Pdf Total
2023 March 8 3 11
2022 July 3 2 5
2022 May 2 0 2
2022 March 1 0 1
2022 February 3 2 5
2022 January 9 6 15
2021 September 5 3 8
2021 June 1 0 1
2021 May 1 1 2
2021 April 3 2 5

Follow this link to access the full text of the article

Idiomas
Revista Clínica Española (English Edition)
es en

¿Es usted profesional sanitario apto para prescribir o dispensar medicamentos?

Are you a health professional able to prescribe or dispense drugs?